Prekių pristatymo taisyklės

Prekės pristatomos pirkėjo pasirinktu būdu. Pristatymo išlaidas padengia pirkėjas.

Dėl prekės grąžinimo, jei ji netiks pirkėjui, reikėtų iš anksto susitarti dar sandorio metu. Sutarus dėl prekės grąžinimo, siuntinį rekomenduojame grąžinti registruotu siuntimu.

Jeigu prekė buvo vis dėlto išsiųsta su nepastebėtais defektais ar ne tokia, kokia buvo aprašyta skelbime, su pirkėju reikėtų sutarti dėl prekės grąžinimo ar kito kompromiso. Nepamiršk paprašyti pirkėjo nuotraukų defekto ar trūkumo, dėl kurio norima grąžinti prekę. Tariantis dėl grąžinimo, siūlome prekę sutarti grąžinti registruotu siuntimu – tai bus vienintelis įrodymas, kad prekė grąžinama ir niekur nepasimes. Grąžinimą rekomenduojame vykdyti pagal e-prekyboje / mainuose nusistovėjusį būdą: pirkėjas grąžina netikusią prekę pardavėjui, tuomet pardavėjas grąžina pirkėjui pinigus.

Mes visada skatiname pirkėją ir pardavėją rasti kompromisą tarpusavyje. Dauguma narių maloniai sutinka rasti draugišką sprendimą. Pardavėjui atsisakius priimti prekę, jam bus nusiųstas įspėjimas. Gavęs antrą tokį įspėjimą – narys bus blokuojamas platformoje.